Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners!

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 13 febrer 2012 13:21 #31

b-s

Doncs jo també m'afageixo a les felicitacions per l'entretinguda sortida d'ahir i que per primera vegada ens va preparar en Kami.
Penso que vas aconseguir arreplegar més Falconets que ningú, o sigui que quan vulguis, ja ho saps b-ok a preparar més matinals com aquesta.

A Ca la Mari també també vam estar bé i vam poder agafar bones idees per a passar-ho bé dintre d'uns poquets anys :laugh:

A veure qui té fotos per penjar....
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 15 febrer 2012 18:29 #32

Hola colla.

Ostres tu....................................

.................. Que no hi han fotos d´aquesta sortida?
On estan els paparazzis que no paraven de fer fotos?

Apa res més ............. de moment.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 15 febrer 2012 18:33 #33

Xirli Va escriure:
Jo també vinc !!b-s

3.- 15. Xirli (caminar i dinar) (Rous: que vol dir el "4" que has posat al final? :blink:

Xirli, el 4 que va possar (no sé com) la Rous volia dir que faria com tu i que al final tampoc vindria a caminar b-no

Salut i peles.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 16 febrer 2012 21:20 #34

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Doncs jo creia que la Rous volia dinar un foli (dinar 4.....DIN A4) :lol:

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 17 febrer 2012 19:35 #35

• rous
  • rous's Avatar
  • Desconnectat
juas,juas,que conyons que esteu fets en Chirlio i en Manya:-).La propera q m.apunti no em fare enrera,paraula d Rous,pero es q em falten hores x akbar la tesi dels c*****s!!!
petonets i feu bondat "gamberrus";-)

Re: Diumenge 12 de febrer, matinal per la Serra de Galliners! 17 febrer 2012 19:36 #36

• rous
  • rous's Avatar
  • Desconnectat
juas,juas,que conyons que esteu fets en Chirlio i en Manya:-).La propera q m.apunti no em fare enrera,paraula d Rous,pero es q em falten hores x akbar la tesi dels c*****s!!!
petonets i feu bondat "gamberrus";-)
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.635 seconds