Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 17 Mar 2012 20:20 #19

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Mira que deixar-me al GURÚ Josep Fenoll.
Demano mil disculpes :whistle: :whistle:
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 18 Mar 2012 09:56 #20

Molt bona sortida per algú que no està acostumat a caminar però que sobretot tenia ganes de fer la pujada a Montserrat a peu, cosa que no havia fet mai sense rodes.

Gràcies a l'organitzador i qui portava la logística per estar continuament presents per donar suport.

Llàstima que al final després d'arribar a Montserrat per circunstàncies de cotxes per tornar vam haver de marxar precipitadament sense ni tan sols tenir temps de posar un ciri ni comprar coca.

De fet, no ens vam despedir pràcticament de ningú ni vam saber qui va poder arribar al final. Queda pendent aquest tema per un altre any que procurarem no haver de marxar tant ràpid.

Us deixo quatre fotos.

Última edició: 18 Mar 2012 10:11 per Avalanche.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 08:38 #21

Hola Xavi,
Em sento identificada quan comentes que un any va haver un grupet de noies que va arribar a les 19:30h, jo era una d'elles....però aquest any no ha sigut així, eh?
Al final vaig passar l'exàmen, no??
Espero que estiguis millor de la cama.
Salut!!!

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 11:48 #22

BEL POMA Va escriure:
Hola Xavi,
Em sento identificada quan comentes que un any va haver un grupet de noies que va arribar a les 19:30h, jo era una d'elles....però aquest any no ha sigut així, eh?
Al final vaig passar l'exàmen, no??
Espero que estiguis millor de la cama.
Salut!!!

Epppp Isabel de bon rotllo ho vaig dir ehhhhhh. (però déu n´hi do) b-s Però recordo que aquell any la part final va ser molt dura climatoligicament parlant.

Aquest any ho vares superar amb escreix. Molt millor que jo. Ara ja tens que ser una habitual en aquesta sortida.

De la cama encara tinc molesties a la part posterior, que hi farem, em va saber greu no poder-la acabar, em dec fer gran.

salut i records a l´altre Isa si la veus.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
Última edició: 19 Mar 2012 11:49 per xavimanya.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 12:00 #23

Hola colla.

Doncs una altre edició de la Falcons-Montserrat feta i ja en van 20. Felicitar als que ho varen fer per primera vegada (n’eren uns quants) doncs tots amb més o menys patiment varen arribar dalt, agrair també a la gent de logística i suport per la seva presencia.

Encara que no sigui habitual en mi, deixo algunes fotos fetes amb el mòbil.......

Foto del grup a la sortida ben d´hora, ben d´hora, ben d´hora. A alguns d´ells ja no els vàrem veure més.

A la sortida de la diagonal per enfilar cap a la Casa Nova de l´Obac.

C:\fakepath\17032012171.jpg

C:\fakepath\17032012172.jpg

C:\fakepath\17032012174.jpg

C:\fakepath\17032012175.jpg

C:\fakepath\17032012176.jpg

C:\fakepath\17032012177.jpg

Sense ell seria més pessat fer tot el recorregut. Quines històries que ens explica

Arxiu adjunt 17032012178.jpg no trobat

El grup amb l´objectiu al fons

C:\fakepath\17032012179.jpg

[attachment:10]C:\fakepath\17032012180.jpg[/attachment]

Tot arribant a Monistrol. Eppp cal fer meció de la presencia del Joaquim que amb 12 anys ja va fer al costat del seu pare des de ca la Teresa fins els Monestir. Felicitats Joaquim, ara la propera edició tens que fer-ho des de Sabadell, d´acord?

[attachment:11]C:\fakepath\17032012181.jpg[/attachment]

Bé, això és tot dir que a hores d´ara encara tinc molesties a la part posterior de la came dreta, moltes gràcies Marc pel vendatge compressor que em vares possar, i ara toca els altres dir la seva.

Salut i moreneta.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
Última edició: 19 Mar 2012 12:02 per xavimanya.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 12:06 #24

ostres quin desatre.

No hi ha cap foto inserida, es nota que no i tinc practica, oi?.
Bé més tard miraré que ha passat ara vaig a dinar que m´estan esperant.

Xavi Mañà
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.448 seconds