Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 17:24 #25

Sí, sí...de bon rotllo, si ens ho vam passar de conya!!! però els que esperàven no tant.... però tinc molts bons records, per això he tornat a fer-la!!! I sí, el dia tampoc ens va acompanyar per què feia fred i ens va ploure, el contrari d'aquest dissabte, que fins i tot en vaig cremar el coll!!!

Cuida't aquesta cama, i espero poder tornar a disfrutar de la companyia de Falcons en la propera que feu, encara que no sigui a Montserrat, que ja he escoltat que s'està preparant una, i crec que força interessant.
Li dono els teus records a la Isa.
Ens veiem.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 19 Mar 2012 22:16 #26

• mateo
  • mateo's Avatar
  • Desconnectat

Uploaded with ImageShack.us

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 20 Mar 2012 17:58 #27

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
El reportatge és molt bo, Mateo.
Crec que la Isabel es refereix a la propera "sortida oficial", que és La volta a La Mola. Serà el proper mes, però encara no sabem el dia.paciencia

Re: 20ª Caminada Falcons - Montserrat, a peu. 23 Mar 2012 08:00 #28

Hola Penya......

Bè............aquest any ( personalment ) fatal,fatal,fatal......tot que això SÍ.....vaig arrivar...però va ser el primer any que ...ara ser el que es que et surti una butllofa..... tot i que vaig tenir la gran sort de poder canviar de calçat a Ca la Teresa i que l´anima caritativa del Marc amb la seva voluntat va intentar fer quelcom....( noi les tires , amb la suor....nothing the nothing....) el mal j´estava fet..... resultat....cansat com un burro, amb mal a la planta del peu.....i una hora més tard del que pensava..però....com diuen..........Vaig arrivar... Això sí....a l´endemà com una "ROSA "...ei ¡¡¡ de debó.....ni agulletes, ni res de res.....nomès la bullofa.........
Gran actuació per part de la logistica.........un 10.... i com sempre, la penya tambè un 10..... apa ¡¡¡ fins a la propera...

bye, bye Penya,

Xavi,
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.361 seconds