Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat)

19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 07 Maig 2012 15:21 #1

Bona tarda amics meus tots,

Pel proper dissabte 19 de maig (Sant Pere Celestí i Sant Yvo, per si heu de felicitar-ne algun), us proposem que ens acompanyeu a fer un tomb per terres osonenques, i més concretament pel Lluçanès, on podreu trobar pels senders i pistes que passarem, ermites, boscos espesos, camps de conreu, alguna font, baumes, masies o la llegendària Pedra Dreta, encara avui dia un símbol misteriòs.

Tenim pensat sortir de Sabadell a les 7:45h per tal d'estar a les 9:00h a la vila de Prats de Lluçanès, o trobar-nos directament a la cruïlla de la carretera de Navàs BV4401 amb la carretera de Sabadell B431 (a l'entrada del poble tot venint des de l'autovia Manresa-Berga C-16 sortida 73, i arribant per la BV4401 des de Navàs), lloc on hi ha prou espai per aparcar els vehicles.

Deixarem als que encara no haguin esmorzat que ho facin i/o esperarem a que arribin tota la colla del Grup Pedraforca que faran la sortida conjuntament amb Falcons. Començarem a caminar cap a les 9:30h.

Es tracta d'una ruta circular que té una llargada d'uns 24 quilòmetres que anirem fent en unes 6-7 horetes, per tant la cataloguem com a una excursió de nivell mig - mig-alt degut a la seva distància a recòrrer.

Quan al desnivell acumulat el desconec, però sempre hi haurà algú amb GPS que ens ho podrà dir....al final de l'excursió!!! :woohoo:

En fi, recordeu portar el dinar, aigua, calçat adeqüat i ganes de caminar i passar-ho bé.

Obro llista de participants:

1. Núria
2. Pep
2,5. Nevat
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 07 Maig 2012 15:46 #2

Amplio la llista de participants

1. Núria
2. Pep
2,5. Nevat
3: Josep P.b-v
4: Xaro b-ok

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 08 Maig 2012 14:08 #3

Dos més:

1. Núria
2. Pep
2,5. Nevat
3: Josep P. b-v
4: Xaro b-ok
5. CarlesTT B)
6. MartaTT :P

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 09 Maig 2012 08:08 #4

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
:woohoo:
El mateix dia que el Falcons-Montserrat en BTT. Sou dolents, dolents, fent escollir entre dues coses taaant maques...
No sé que feeeeeeer

:sick:

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 10 Maig 2012 04:36 #5

• rous
  • rous's Avatar
  • Desconnectat
Jo segurament vindré b-s

Ho confir-m'ho la setmana vinent, però vaja, ane-vos fent a la idea que ens veurem b-ok

petonets

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 11 Maig 2012 11:51 #6

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
:P

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal, m'apunto, la bici esperarà per un altre dia

1. Núria
2. Pep
2,5. Nevat
3: Josep P.
4: Xaro
5. CarlesTT
6. MartaTT
7. Chris

Nevat, ho sento però la Blondie m'ha dit que no hi va aquesta vegada.

b-b
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.575 seconds