Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat)

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 20 Maig 2012 06:00 #19

Hola caminaires,
Voldria donar les gràcies als falconets i falconetes que ens van voler acompanyar en aquesta excursió per terres del Lluçanès tot i les amenaces de pluja :S i que finalment (previo pago a Sant Pere de 10 eurus :evil: ) va lluïr un sol durant tot el dia. La companyia de 10, com sempre, i el bar de final de caminada, perfecte! b-b

Apa a10 b-s
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 20 Maig 2012 18:55 #20

b-si

Doncs gràcies a tu Pep, i també a la Núria b-ok per preparar-nos una sortida tant bonica i haver triat un dia tant esplèndid :woohoo:
Si penso en el dia d'ahir, la primera cosa que em ve al cap és aquell color verd que va predominar durant tot el recorregut amb el contrast del vermell dels badabadocs (jejeje...) i aquell cel tant blau que ens vas preparar.
Ah! i la companyia dels pocs Falconets i majoria Pedraforquina de 10.

Aquí unes fotos i entremig un vídeo :

picasaweb.google.com/mfarra30/CamiDePratsDeLlucanes19052012#

b-b

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 20 Maig 2012 19:05 #21

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
El reportatge és molt xulo!!b-ok

Re: 19 de maig - Camí de Prats (organitza Núria, Pep i Nevat) 21 Maig 2012 05:40 #22

Famila Nevat: gràcies per la vostra paciència i per saber-nos portar pel bon camí. A més heu escollit la millor epoca per caminar per la zona...El verd esquitxat dels brillants colors de les flors encara estan frescs a la nostre retina. Com a curiositat al guardar el track he vist que aquesta mateixa sortida la vaig fer el 2001...Va ser de les primeres que vaig gravar i guardar al gps....Temps fugit!

A reveure!

Josep i Xaro
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.487 seconds