Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu.

Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 06 Mar 2011 16:10 #1

Benvolguts caminaires, b-si b-si
Enguany celebrem la 19ª caminada popular a Montserrat.
Allò que va començar com una broma l’any 1993, és avui la sortida que uneix el Grup de Muntanya Falcons amb tothom qui fa aquesta meravellosa bogeria.
La passejada tindrà lloc el dissabte, 19 de març, a les 6:00 del matí, i des de la Masia de Sant Oleguer, seu del club Falcons Sabadell. Cal endur-se el menjar i el beure. Durant el recorregut ens acompanyarà un cotxe escombra. És per això, que es cobrarà un preu simbòlic per tal d’eixugar les depeses del cotxe i de l’aparcament de Montserrat ( 5€ soci i 6 el no soci ).
Per acabar, fem una crida a tots aquells qui vulgueu viure una experiència inoblidable que només amb una mica d’esforç és a l’abast de tots.
Per a més informació hi haurà una reunió el dijous, 17 de març, a les 21:00h.

Us hi esperem!! b-s b-s
Última edició: 06 Mar 2011 16:14 per Domènec.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 06 Mar 2011 18:09 #2

• Rosa
  • Rosa's Avatar
  • Desconnectat
Hola,

El dia 17/03 estaré de viatge i no podré anar a la reunió peró per poc que baixi una mica el dolor que tinc a la cama compteu amb mi per a intentar arribar a Montserrat des de la masia de Falcons.

La veritat és que em fará molta il.lusió participar en aquesta travessa.

Ens veiem.

Rosa

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 14 Mar 2011 07:53 #3

Hola!

Que disfruteu de la caminada!!

En aquesta sortida no ens veurem peró espero que la disfruteu molt.

Josep i Xaro

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 15 Mar 2011 13:24 #4

LLàstima Pakito :( Us trobarem a faltar....

Després dels Castells de la Segarra del diumenge, encara tinc ganes de caminar, o sigui que compteu amb mi.

Em podeu passar el track??

b-ok

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 16 Mar 2011 11:13 #5

Hola,
Em sap greu, però aquest any no podré venir. Llástima, perque el dia promet ser "...net i clar...", després d' una setmana de neu.
Espero que ho disfruteu
xavimaresme

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 16 Mar 2011 15:29 #6

La MartaTT va escriure,

Em podeu passar el track??

Hola,
Marta, el track de les últimes edicions jo no el tinc, la Vacamòbil segur que si que el te.
Domènec.
b-ok
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.348 seconds