Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu.

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 21 Mar 2011 19:37 #7

Doncs com que sembla que ningú enceta la crònica, miro de fer-vos cinc cèntims d'aquesta XIX edició de la Falcons-Montserrat.
25 caminaires vam sortir de Falcons a les 6,15h. quan encara era negra nit. Vam enfilar riu amunt com fan els salmonets i ja des del començament el grup es va escindir en 3 o 4 subgrups.
Uns van anar corrent, altres caminant ràpid i altres caminant a bon ritme. Em sembla que gairebé tothom va poder anar al seu pas i arribar a bon port, o sigui, a Montserrat. Potser algun no van poder, i d'altres que van començar allà on van voler, però em consta que tothom s'ho va passar d'allò més bé, oi? b-v
Penjo les nostres fotos, però esperem també les vostres b-ok :

picasaweb.google.com/mfarra30/FalconsMontserrat190311#

Isa.....Chris......Rosa......iupiiii !!!!!!!! b-s b-s b-s

b-b
Última edició: 21 Mar 2011 19:37 per MartaTT.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 21 Mar 2011 20:09 #8

• Rosa
  • Rosa's Avatar
  • Desconnectat
Hola companys!

Quina sortida més maaaaacccaaaa!!!! M´ho vaig passar de cine en companyia de tota la colla i molt especialment de la Marta, la Isa, el Carles, el Melo, el Chris...Encara em fa mal la panxa de tant riure, el coll de tant xerrar i les cames...doncs les tinc destroçades...Quan vaig arribar a casa sentia una satisfacció enorme. Feia anys que volia fer aquest recorregut a peu...gràcies de tot cor per haver-me ajudat a fer realitat aquest somni...sola de ben segur no hagués pogut! Marta, Isa...què? Ens preparem per a la Cap de Rec? Au, fins aviat, wapis!!!

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 22 Mar 2011 22:55 #9

La veritat Rosa, és que estaria molt bé b-s
Entre el Carles que em punxa per una banda i tu per l'altra, doncs és difícil dir que no.

Però hi ha un petit problema...... i és que el Chris ens va dir l'altre dia que posaria la sortida prevista de les Gorges de Carançà pel cap de setmana del 18 i 19 de juny, i la Cap de Rec és el 18 de Juny!!!

Ara que també podem negociar amb en Chris a veure si encara pot canviar la data, o bé el raptem per fer la marxa amb nosaltres :laugh:

A veure què diu en Chris :whistle:

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 23 Mar 2011 10:44 #10

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Evidentment en Chris no té res en contra, jejejejeje això sí, s'em munta un juny que em deixarà o a l'alçada d'en Carles i en Melo o a l'hospital!!!
Gràcies pels comentaris Marta i per la teva observació tant bona, menys mal que alguna encara vigila per mi !!!

Re: Dissabte dia 19 de març XIX TRAVESSA FALCONS - MONTSERRAT a peu. 23 Mar 2011 18:54 #11

• Rosa
  • Rosa's Avatar
  • Desconnectat
Ei! Que jo també hi vull anar a les Gorges de Carançà!Quan el Chris ho comentaba l´altre dia ja s´em posaven les dents llargues.
No pot ser...TOT?! Va maquinorres!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.372 seconds