Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Lo Port - Una descoberta dels sentits - 12-13 Març

Lo Port - Una descoberta dels sentits - 12-13 Març 07 Mar 2011 23:03 #1

• Whanet
  • Whanet's Avatar
  • Desconnectat
Hola Falcons!

Em fa molta il.lussió proposar-vos una altra passejada per el Port, aquelles màgiques terres del sud...

Serà per el proper cap de setmana 12 i 13 de març.

La idea, es fer dos caminades al voltant del refugi de Caro, que es on ens allotjarem.

Per un dels dies, tinc preparada una ruta exigent, però amb multitud de sorpreses i paratges encisadors.
descobrirem el barranc del Regatxol i les seues Gúbies. Remuntarem la Canal de Rito per a pujar a la panoràmica Mola de Catí (ací ens aguarden un seguit de agradables sorpreses).

L'altre dia,

Gaudirem de la vessant mes salvatge del Caro i la Barcina. Altius paranys rocallosos, fidels observadors de la Mediterrania i el delta.
Per subtils senderes, voltarem aquests dos personatges del Port, compartint amb ells les vistes sobre la vall de l'Ebre, la Mediterrània, lo Montsià i el Delta.

Per fer nit, disposarem de l'acollidor refugi de Caro, on la Maria i lo Màrio ens oferiran una familiar acollida.
Per més info del refugi: www.refugicaro.com/preus.html
Si fes falta paga i senyal, ja us ho faria saber.

Sortida: Divendres, 11
Lloc: Campus UAB (Bellaterra) Davant edifici del SAF ( maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr...236,0.01649&t=h&z=17 )

Hora: 18:00h

Cal dur:
Sac de dormir, amb sac llençol es suficient, hi han mantes.
Bastons telescòpics molt recomanables.
Paravent tipus Gore-Tex.
Menjar per el dinar durant la ruta i ganyips per picar.
Aigua, la del refugi es pot veure però es clorada. Durant l'excursió passem per alguna font.
Calçat de muntanya, preferible bota.

El dijous penjaré una explicació mes exhaustiva, amb tracs i alguna cosa més ;-)))

Una forta abraçada
i molta il.lussió per retrobar-nos!

Joan
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Lo Port - Una descoberta dels sentits - 12-13 Març 08 Mar 2011 20:17 #2

Noi ..........sembla que no tenim mai l'ocasió de fer una sortida als Ports amb el teu bon guiatge.

Aquest diumenge, alguns, fem la marxa dels Castells de la Segarra, o sigui que sap greu, però tot no pot ser b-no

Des d'aquí m'agradaria fer una crida per a que algú de Falcons (o del Pedra) que llegeixi això, si pot, t'acompanyi. Pel que sabem, no quedareu pas dessabuts del Joanet, gran coneixedor de la zona dels Ports, dels seus racons i boniques llegendes....

Re: Lo Port - Una descoberta dels sentits - 12-13 Març 27 Apr 2011 10:30 #3

Hola Joan,

Vaig gaudir de la teva companya al Port, un mes més tard, i es cert tot el que comentes, a veure si a la propera s' anima més gent.

Una forta abraçada.

Xavier.
xavimaresme
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.572 seconds