Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT

6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 16 Ago 2012 19:33 #1

Hola colla.

Ja fa temps que amb l´Anna estem parlant de fer el Carlit, i ara com que va venir tant animada del Puigpedrós, va animar a altre gent a fer-lo i entre ells ja varen possar aquesta data.

Per tant qui estigui animat/disposat a fer-lo de nou o per primer cop, que es reservi aquell cap de setmana.

Obrim llista:

1.- Anna Castilla
2.- Xavi Mañà
3.-

Apa, qui més s´anima?

Salut i muntanya

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 27 Ago 2012 11:21 #2

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Si no tinc nen jo m'apunto, m'encanta aquesta muntanya!!!

1.- Anna Castilla
2.- Xavi Mañà
3.- Chris
4.-

Re: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 15 Set 2012 12:50 #3

Hola colla :P

Nosaltres encara no sabem si podrem venir o no, tot i que aquest cim és preciós b-si

Xavi, com que tocava la sortida al Ripollès en el mes d'Octubre, però que no podrem fer donat que també hi ha, el cap de setmana següent al Carlit, la preparació de La Falconada per molts, i al següent La Falconada, i a l'últim alguns tenim reunió de 100 cims amb la Feec, si vols, la pots posar com a l'oficial del mes (i potser també la podeu enviar per fer el butlletí).

La nostra queda aplaçada, que no anul·lada. Potser la farem al Novembre o Desembre si és compatible amb les altres, ja veurem .

Si podem, vindrem també al Carlit, però no és segur ja que tenim encara deures de muntanya per fer paciencia

b-b

Re: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 17 Set 2012 13:41 #4

Hola!

He estat tiet per partida doble b-v (el germà de la Xaro ha tingut bessonada) i han escollit el dia 7 per batejar-los, per lo tant no podremfer activitats de cap de setmana aquest día. Cim maco el Carlit. Recordo que quan el vam fer era aniversari de la Marta TT i va haber fiestorro b-b . Que disfruteu!

Re: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 17 Set 2012 18:12 #5

Jajajaja...d'això de la festorra fa més de 6 anys i era el Peric, no el Carlit, però vaja...:whistle:

com que vam sortir del mateix lloc en els 2 cims, és fàcil que amb el temps falli la memòria :P

M'agrada més aquest, El Carlit, amb les Bulloses. Un cim que no us podeu perdre aquells que no hi heu anat mai b-si

b-ok

Re: 6-7 d´OCTUBRE. Anem al CARLIT 25 Set 2012 18:55 #6

Hola.

Avui he fet una trucada al refugi de les Bulloses, m'han dit que si que hi ha lloc i els preus son els següents:

Mitja pensió: 33€
Dormir: 14€
Esmorzar: 5€

I si algú està interessat en anar a l'hotel, el preu és de 41€ en règim de mitja pensió.

Aquest proper dijous dia 27, farem una trobada a Falcons a partir de les 19.30h per parlar-ne.

Anna
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.453 seconds