Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: I desprès del Toubkal què???

I desprès del Toubkal què??? 12 Set 2012 11:37 #1

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Primer de tot, un altre vegada gràcies al grup taaaant fenomenal que anat a conquerir el cim més gran d'Africa del nord (22è de tot el continent) i ara... :whistle:

Sí, sí, aquells que rondejaven per l'aeroport de Casablanca ja saben que s'està couent algo. Hem fet cim al Maroc i ara què???

Doncs mireu el Forum de tant en tant que en algun moment hi haurà noticies. D'aqui desembre tindrem un altre super proposta per l'any que ve, la Monse i jo estem mirant els detalls b-v

Aquests vegada ho intentarem fer sense avió val???

paciencia
Mohammed II
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: I desprès del Toubkal què??? 13 Nov 2012 12:26 #2

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Ok, dos comentaris ara només per fer pensar la gent abans del sopar del dia 17 b-b :

Monse i jo estem preparant un nou tema per l'estiu del 2013, i amb la filosofia de 'sempre una mica més' la muntanya escollida, ja la sabeu, és el Gran Paradiso, una bona iniciació als Alps.
Hauriem de fer reunió, però mentrestant si algú vol preguntar qualsevol cosa... al sopar ok?

L'altre cosa és que tinc l'intenció ferme de tornar a veure en Mohammed al 2013. Estic mirant la possibilitat de fer el tour del Toubkal per les dades de la diada. Son 6 dies i quatre 4000. Un altre vegada, si a algú li interessa ja en parlarem...

Vaig a dinar!!! (couscous no)

b-s
Chris
Última edició: 13 Nov 2012 12:53 per Chris.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.372 seconds