Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 14 Oct 2012 13:16 #7

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Doncs al final vam ser 7 caminaires els que tot desafiant el malt temps que semblava que faria, ens vam trobar per anar a fer el pic de la dona,bacivers,i bastiments,+dos intrépits que no se'ls hi acaben les piles mai (van amb duracel), i també van fer Fajol gran i petit!!Quines màquines! oi? Carles i kami?
Dir que el temps ens va respectar i després de pocs metres de pujada cap a Vallter ja deixem la boira a Camprodon per instal.lar-se un sol espatarrant,que ens va ajudar a fer el dia més agradable.Tot xino-xano vem fer els tres-(cinc) cims i cap avall,que ens esperaven uns macarrons/escudella bonissim de cal la Rosa.
Que dir de la companyia,com sempre,espatarrant,amb un company nou(per nos) de la Rous,el Joan Manel,que va ser un més ben vingut!
Gracies a la Rous,Marta i Carles per la sortida tant maca i per, a mida que feiem una passa,ens anaven fent l' explicació de tots els cims que veiem,semblava una clase de geografía!
Apali unes fotitos:

picasaweb.google.com/jmirover/Bastiments#
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 14 Oct 2012 17:14 #8

• mine
  • mine's Avatar
  • Desconnectat
Hola, sóc la Mine!! Quines fotos més guapes, feu enveja (sana), a veure si a la propera puc venir...catxisdena...

Petons i fins aviat!!

miab-s

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 15 Oct 2012 05:41 #9

• rous
  • rous's Avatar
  • Desconnectat
Quines fotos més guais!!! b-s . M'ho vaig passar molt bé :laugh: , i quin fart de riure a Ca la Rosa amb els acudits d'en Miró i en Carles que s'hi afegia...un no parar :laugh: . Kami, t'ho vas perdre :whistle:, uns bons macarronets t'haguessin deixat com nou b-si .
Això s'ha de repetir!!

petons!

mr
Última edició: 15 Oct 2012 05:42 per rous.

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 15 Oct 2012 17:24 #10

Bé doncs, si voleu repetir, per nosaltres cap problema, ja ho sabeu. Nosaltres també ens ho vam passar teta.

Ah, i benvingut Joan Manuel !!!!

Aquí les fotos i un petit vídeo:

picasaweb.google.com/mfarra30/VallterPic...lGranIPetit13102012#

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 15 Oct 2012 19:14 #11

• Kamisq
  • Kamisq's Avatar
  • Desconnectat
Eis, molt guapes les fotos!! Reflexen el que va ser la sortida: ES-PEC-TA-CU-LAR!!:laugh: :) Rous, em va ser impossible anar al dinar perquè no em sentia las piernass després del descens que va proposar el Carles per un caminet ple de pedretes...b-si

Vinga, fins la propera!! b-s

Re: BACIVERS pel dissabte 13.10.2012 16 Oct 2012 14:24 #12

Molt maques les fotos, ergo la sortida haurà estat maca de veritat....mmmmm, casi 1300 mts de desnivell per una matinal bé mereixen el fi de festa macarra...vull dir macarrosanil...b-ok
Bé, m'apunto la sortida per ferla l'any que ve...
Sugerència: Si podeu seria bona idea penjar tracks (a mode d'adjunt) d'aquestes sortides que creieu maques...
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.620 seconds