Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 30/12 san silvestre: Gavarres desconegudes

30/12 san silvestre: Gavarres desconegudes 28 Des 2012 09:15 #1

Hola! la última ruta de l'any!!!

Aquest cop us proposo que m'acompanyeu per paratges desconeguts, al menys per mi.
Heu d'estar a l'estació de tren Celrà a les 10.30. JO PROBABLEMENT VINDRÉ DE FORA DE BCN I ANIRÉ A L'ESTACIÓ DE CELRA DIRECTAMENT. Si algú ve a part de fer-ho saber el foro es imprescindible que m'envi un sms al 629 29 38 89 doncs és una sortida limitada en el nombre de places i està publicitada a altre gent.

RUTA: CELRÀ, CASTELLS, FONTS I MINES, 17 kmts, 500 mts desnivell. PORTEU FRONTALS
track aqui

COMENTARI DEL AUTOR DE LA RUTA:

Hem anat aquest cop per indrets totalment desconeguts per mi. Hem anat a veure els Castells de Sant Miquel (nou 100 cim de la llista de la FEEC)de Mabarrera, un parell de fonts i molta zona minera (mines Nen Jesús). No ens hem estat d'entrar a tots els forats de galeries que hem pogut -alguns fins arribar al final de tot! Cal portar frontal i anar alerta, doncs a vegades hi han galeries que baixen de cop-. Fa uns dies la companya de wikiloc Cuca de Llum ja ens va parlar d'aquests magnífics paratges i també del lamentable estat d'algunes fonts d'aquesta contrada, amb pintades, però en general aquest racó de les Gavarres és molt bonic. Els dos castells estan amb bon estat i son molt interessants de visitar. Els paratges pels que passa aquest camí, a prop de les rieres, son magnífics!!.

LIMITADA A 12 PERSONES. RUTA NO FETA SOBRE EL CAMP, SINO QUE LA SEGUIREM AMB GPS. GENT ACOSTUMADA A CAMINAR.

Bé, salutacions a tots

Josep Pairó
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 30/12 san silvestre: Gavarres desconegudes 28 Des 2012 09:44 #2

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Nois ja es mala sort.Una que podría venir i resulta que vaig al teatre 1 cop cada deu anys i toca el dia 30 !!!! Que disfruteu.

Re: 30/12 san silvestre: Gavarres desconegudes 29 Des 2012 19:32 #3

Sap greu però ja havíem quedat per anar per la Garrotxa que ens queda més a prop d'on som b-si

Que vagi molt bé i records als pedra!!!!!

b-s
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.475 seconds