Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13

De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 02 Gen 2013 20:06 #1

Hola gent,

Per aquest proper cap de setmana us presentem una excursió per la comarca de la Selva, i més concretament, pels rodals de Lloret de Mar, tot assolint el cim del Montbarbat que té un jaciment ibèric al capdamunt.
Es tracta d'una sortida circular d'uns 19 quilòmetres i un desnivell d'uns 490 metres, però com que no l'hem feta mai, pot ser que en algun tram haguem de buscar el track i refer el camí. Així que anirem una mica a l'aventura.

Així que si algú vol venir ens veurem dissabte dia 05.01.2013 a Falcons per tal de sortir a les 7:30h en direcció a Lloret de Mar (1:50h de recorregut en cotxe aprox)

De moment som aquests:

Núria
Pep
Nevat
Carles TT
Marta TT
Nino??
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 03 Gen 2013 11:52 #2

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Bon dia companys! Ja fa latiralarila que no surto amb vosaltres,ni uns ni altres,pero tinc dubtes....no es que em feu por,no, pero.......dinar de bocata?o sentadets,hora aprox de acabar? es que passen els reis i si no els veig potser no em porten res,i haig de veure un paquet amb el meu nom.Hay quins nervis!
Altre cosa....Lloret 1.50h. de cotxe? que anem tivant-lo?per que jo diria que hi ha 1:00 H anant a 100 Km/h eh PEP? o es que fem una tournée?
Bé ja diràs,pero jo vindré,el que no se es si la Rosa podrà;ja sabeu.
Apali.a10.......

Re: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 04 Gen 2013 07:04 #3

Bon dia Jordi (i a tota la resta),
Contestant les teves preguntes et diré que ens hem d'endur l'entrepà per dinar, la ruta creiem que serà d'unes 5 horetes aproximadament i que podem acabar-la cap allà les 15:00h fent els descans i el cafè de final de sortida.
Quan als quilòmetres, vaig mirar-ho en una ressenya i crec que el que ho va fer ho devia fer en un Vespino (com a mínim b-no ), ja que es tarda quasibé 1 hora en arribar a Lloret de Mar.

Espero haver solucionat els teus dubtes. b-s

Ens veiem demà
A10

Re: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 04 Gen 2013 11:19 #4

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Ok ,merci fins demà.

Re: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 04 Gen 2013 16:45 #5

Per cert, aquest és un dels 100 cims del nou llistat dels 100 Cims de la FEEC:

Crec que de moment no els podreu inscriure ja que la seva web no funciona encara bé del tot, però aviat ho podreu fer. Fins i tot hi ha cims que potser ja hagueu fet des del dia 1 de juliol del 2006 (si estàveu federats...) que abans no estaven en el llistat i que ara potser sí que hi són. Sense anar més lluny, qui no ha fet el Puig de La Creu????

Podeu fer una ullada:

www.feec.cat/sites/default/files/Fitxers...provisional_2013.pdf

El Nino no vol venir.....diu que està molt calentó a casa i té el menjar assegurat, jejeje...

Núria
Pep
Nevat
CarlesTT
MartaTT
Jordi Miró
Rosa?

Farà un dia esplèndid. b-s
Última edició: 04 Gen 2013 16:52 per MartaTT.

Re: De Lloret de Mar al Montbarbat 05.01.13 05 Gen 2013 18:47 #6

Hola caminaires,

Doncs ja hem fet la sortida i ha anat la mar de bé. Un dia radiant (fins i tot una mica de calor tot i ser a desembre!!!), hem vist ermites, un poblat íber, hem pujat dalt d'una torre de guaita contraincendis, hem dinat a la platja de Lloret de Mar, en fet un cafetó al passeig marítim, hem arribat d'hora a Sabadell per anar (qui volia) a veure els reis d'orient :woohoo: i, a més a més de passar-ho molt bé amb aquest grapat de companys de muntanya, hem assolit un cim de la nova llista de 100 Cims, el Montbarbat. Un altre 100 Cim a la butxaca!! b-v

Fins a la propera i gràcies per acompanyar-nos un dia més a fer muntanya b-ok

A10
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.352 seconds