Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa?

Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa? 20 Apr 2013 04:47 #1

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
b-b Bon dia!
Desprès d'una certa absencia torno a la carrega a veure si algú estaria interessat en alguna de dues propostes que faig per juliol/principis d'agost...

Tour del Carlit: Una volta de dos dies per la Cerdanya d'uns 70 km. Primer dia des de les Bulloses, passant per darrera de Font Romeu, Angostrina i pujant la vall de Puymorens fins al poble. Segon dia tornada a les Bulloses o bé, fent el cim per la tartera canyera, o evitant la muntanya i seguint el riu. Sortida preciosa amb una certa duresa... us ho asseguro.
Tour d'Andorra: 4 dies per refugis i hostals donant la volta sencera al principat passant pels principals cims.

Jo m'hi apunto!!!! Algú més ve? Jejejeje
b-s
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa? 20 Apr 2013 18:19 #2

:cheer: M'agrada la proposta! M'apuntaría segons en les dates que es faci. Crec que tinc un nivell mitg, he fet rutes de 8h amb un desnivell acumulat de 1200 aprox.
Per exemple aquesta setmana santa he fet amb 2 companys/es més la ruta dels 3 refugis :estos, biados i ángel órus (no va poguer ser pel risc d'allaus). Ha sigut una travessa dura amb raquetes, crampons i piolet.
Si vols podem parlar-ho en persona.
Disfruta de la vida que es un do.

Re: Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa? 21 Apr 2013 07:24 #3

Hola Companys.

Jo m’hi apunto. He fet varies rutes per Carlit d’1 dia i sempre és com trepitjar-ho per primera vegada.

Però jo només podria al juny.

Salut!
Matias

Re: Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa? 22 Apr 2013 19:44 #4

Els TT potser ens podrem apuntar a la del Carlit, sempre i quan sigui en cap de setmana, doncs no tenim vacances fins ben entrat l'agost. Podríem marxar un divendres tarda, això sí. Preferim evitar la tartera aquesta que ens vau dir l,altre dia que era tant vertical i exposada. Ja ens diràs data no sigui que el Carles tingui alguna cursa...

Què bé! Em porta records de la Cap de Rec de 2 dies :P

b-ok

Re: Dues voltes... Carlit i Andorra a juliol... algú s'interessa? 23 Apr 2013 05:32 #5

Hola!

De seguida que tinguem més detalls (kmts i desnivell per etapa, a on dormim, dies escollits) us direm si podem venir o no. Pinta bé i ara a l'estiu es moment de fer aquestes sortides...cal aprofitar-ho!

Gràcies per la proposta!

Josep i Xaro
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.409 seconds