Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març ANULADA

Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març ANULADA 21 Mar 2011 17:56 #1

Hola!

Aquest cap de setmana, mentre caminaba pel Prepirineu miraba el Pirineu i se'm queia la baba...Que blancs!!! Cuanta neu!!!

Doncs bé, per treure'm el mono raquetaire la Xaro i jo hem decidit anar a pujar al Puigllançada des de el coll de la Creueta o potser des de la collada del Pedró. Si ens voleu acompanyar perfecte!!.
Nosaltres el més segur és que anem directes a Castellar de N'Hug, on podem quedar algun bareto (en n'hi han varis) sobre les 8.30 per esmorzar. Jo no en conec cap pero podem quedar en aquest:
Bar el Seller C/ Nou, S/N, Castellar de n'Hug 938 257 030. Ens truquem per confirmar al bar que estem.A les 9 sortir cap el lloc d'inici de la raquetada.
Porteu dinar, que ens jalarem al final de la sortida.
No es una sortida d'iniciació a les raquetes. Hi ha un cert desnivell (uns 600 mts) i és alta muntanya. Per aixó crec que no hauriem de ser més de 15-20 persones i ja haver fet alguna sortida prévia amb raquetes.

Per últim mireu el foro al dissabte tarda, ja que la sortida és pot anular o canviar si les previsions son dolentes...

A reveure!

Josep i Xaro

629 29 3889---639oo3559
Última edició: 24 Mar 2011 14:24 per josep-i-xaro.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març 21 Mar 2011 20:21 #2

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Boneeesss !!!!
El dia 27 ja he quedat a Organyà.
Que us vagin molt bé les raquetes:woohoo: b-ok

Re: Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març 22 Mar 2011 22:39 #3

Sap greu, nosaltres també teníem ja compromís. Anem a entrenar per la Trailwalker aquest diumenge.
Segur que ho passareu molt bé!!! b-si

Re: Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març 23 Mar 2011 12:54 #4

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Sembla que aquest hivern no treure la pols a les raquetes,aquest cap de setmana tinc que fer trasllat d'un pis, i portar l'Oriol a Masquefa a jugar,no tinc escapatoria,si algú vol fer-me el trasllat ja vindré però ho veig difícil !
Que us vagi molt bé !!

Re: Amb raquetes al Puigllançada: diumenge, 27 de Març 24 Mar 2011 14:23 #5

Hola, nois.
Anulo la sortida de raquetes per dos motius:
1_ Falta de quòrum
2_ De cara a diumenge i dilluns la situació canviarà i el pas d'un sistema frontal portarà ruixats a molts indrets del país, en especial al terç nord i est.

De totes maneres la Xaro i jo, si el temps canvia, anirem a fer raquetes. Si us ve de gust quedar truqueu-nos al 629 29 38 89---639oo3559

A10

Josep i Xaro
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.612 seconds