Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena

15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena 13 Des 2013 11:13 #1

HOLA A TOTS…

Degut a una fascitis plantar que no acaba de curar, ara no em puc dedicar a fer grans sortides, sobretot en llongitud. Però la veritat es que tinc un mono de muntanya i vaig provant en sortides curtes però atractives. Considero que la que us proposo ho es. Si em voleu acompanyar us apunteu aquí i quedem a las 10:15 del DIUMENGE 15 desembre a l’estació superior del cremallera a Montserrat (o sigui davant del monestir). VENIU ESMORZATS DONCS COMENÇAREM A CAMINAR A LES 10.15.

Es una sortida curta però técnicament te certa dificultad doncs s’ha de grimpar. Així que sigui curta NO VOL DIR FÀCIL. A més, per qui segueixi el repte dels 100cim de la FEEC n’assolirem 2: L’elefant i la Miranda de Santa Magdalena.

Teniu tota la info AQUI, (es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5485541) on us podeu descarregar el track.

RECORDEU: , no soc guia. Sols us informo que el diumenge aniré a fer aquesta sortida i si em voleu acompanyar sereu benvinguts. La ruta la feré seguint el track amb el gps. Això pot comportar certs moments de desorientació, normalment subsanats despres de moure’s una mica per la zona.

Podeu arribar a Montserrat mitjançant transport públic (CREMALLERA: HORARIS (www.cremallerademontserrat.com/website_c...emallera_tarifes.asp)

O també en cotxe privat.

AQUI us podeu apuntar i organitzar...

docs.google.com/document/d/1DVFzg-1iRYj8...OR4/edit?usp=sharing

Salutacions a tots!

Josep Pairó

Xaro
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena 13 Des 2013 15:43 #2

Hola Pakitos!

Potser vindrem....ho deixo a l'aire però hi ha possibilitats de que vinguem.
Ara que, no sé si pujarem a l' Elefant aquest. Tot depèn del iuio que ens faci.
Però com a mínim sí podrem fer el Miranda de Santa Magdalena.

Ja passo jo mateixa el teu enllaç al Grup de Muntanya per si algú més vol venir.
En principi ens veiem allà i si no, t'ho diem demà vespre.

Apa nois!

15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena 14 Des 2013 08:41 #3

Doncs apa, cap a Montserrat falta gent, segurament també hi venim nosaltres.

En cotxe des de BCN.

15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena 15 Des 2013 23:50 #4

Gràcies Josep i Xaro per una sortida tant bonica com aquesta.
10 participants engrescats grimpant en un dia de sol radiant hem aconseguit fer els 2 cims en qüestió.
Donar la benvinguda a la Carmen, la Jéssica i al Sergio. A Aquest últim pobrissó (per cert, un italiià encantador) donar-li els nostres condols per tant sensible pèrdua; una càmera Nikon que ha volat tot fent el cim de l'Elefant, quedant trinxada en caure uns quants metres avall.

Fins la propera.

15 dec, Dmg, MONTSERRAT: pujem a l'elefant i a Miranda de Santa Magdalena 16 Des 2013 09:29 #5

Gràcies per acompanyarnos aquesta bonica sortida!!

Aqui teniu les meves fotos:

plus.google.com/photos/11021628106695005.../5957695362535224065

Fins la propera...i 2 100cims més al sac!

Josep i Xaro
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.594 seconds