Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR)

2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR) 28 Mar 2011 17:01 #1

Hola companys!

La Xaro i jo (Josep Pairó) ens anem a caminar per les Muntanyes de Vandellós. No és una sortida que haguem preparat sobre el terreny, si no sobre el mapa, i que seguirem amb gps. Des de aprop de Vandellós començarem a caminar:
Es un circuit circular que parteix de Castelló i ens condueix al collet de la Creu, al Portell del Xato punt on podem arribar a dos punts geodésics, el Cim dels Avencs on es pot veure una impressionant vista panoràmica i el Molló Puntaire, d'aquest darrer punt seguint un sender no gaire senyalitzat arribem a la font de Navales i al Coll de la Basseta, d'aquest punt ens condueix al camí dels Fontanals passant pel corral de Ca la Torre i finalment aquest camí intersecta amb el camí de Ruït que ens condueix al punt de partida.

Aquí teniu el possible track, encara que estic rumïant variacions...
es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=655026

Ens mourem entre uns 18-25 kmts de llongitud i uns 800-1000 mts de desnivell acumulat.

Potser introdueixi alguna variació sobre aquest track. Ja us passare més tracks i wpts pels que porteu gps (que espero sigui algu més apart de mi, encara que aixó no importa...) Aquesta zona segur que és desconeguda per molt de vosaltres pero és de gran bellesa.
El fet de que hagi d'anar amb el gps buscant el cami correcte, més que el terreny que trepitjarem en molts trossos es molt pedregós i que potser haguem de grimpar em fa calificar la sortida de dificultad alta. Es una sortida pels qui els hi agradi l'aventura, investigar, pararse a preguntar-se... on som?, tenir que retrocedir algun camí, parar, mirar el mapa...etc

Crec que el nombre ideal de participants és com a màxim de 10-12 (2 o 3 cotxes). Per aixó en arribar aquest numero tancaré LA PARTICIPACIÓ.

Lloc oficial de sortida: metro zona universitària, a empresarials (parada bus). Dissabte 2 Abril, 7.30 matí

Si algú ve d'un altre lloc que em truqui el dia abAns per acabar de concretar.

Us hi esperem aventurers!!!

Josep i Xaro.
josep.pairo(arroba)gmail.com
Movils:639oo3559---62993889
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR) 31 Mar 2011 19:43 #2

Ei Pakito! B) ja et contesto jo..... va :P

No......que només us volia dir que ho passeu molt bé, que com us vam comentar no podrem venir, però veig que tens companyia Pedraforquina, com sempre b-ok .

Dona-li records al Molló Puntaire que em va agradar força aquest cimet b-si .

Apa hiperactius b-b

Re: 2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR) 01 Apr 2011 08:11 #3

Hola colla i especialment pakito´s com a organitzadors.

Veig que segueixes fent bones propostes i també veig que la gent de falcons no es digna (tt´s a banda) ni a contestar. Doncs jo si que vull dir la meva.

Malauradament no podem venir doncs l´Anna està de viatge a Sant Petersburg i jo segueixo clavat d´esquena, malgrat ja estigui millor, però em varem recomenar descans i això és el que faig. Suposo que no tornaré a l´activitat fins Setmana Santa.

Que us ho passeu molt bé, gaudiu molt del paisatge i cuidado amb la nuclear.

salut, ànims i no deixeu de fer-nos propostes que en alguna caurem.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.

Re: 2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR) 01 Apr 2011 17:35 #4

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Ostres Pakitos,
Es veritat. Jo demà vaig a pedalar per les Gavarres, amb la Sortida anunciada a la secció de BTT.
Diumenge faré uns voletes des de Organyà o La Seu d'Urgell.
Ens veiem, companys!!!!

Re: 2 ABRIL DISSABTE: SORTIDA AVENTURERA PER VANDELLOS (PER QUI PUGUI INTERESSAR) 04 Apr 2011 09:08 #5

Hola!

Al final varem ser 6 caminaires que varem fer una sortidota de 22 Kmts i 1000 mts de desnivell acumulat, molt maca. Aquestes terres tarragonines cada cop emb tenen més hipnotitzat, i ara és la millor época per caminar allí, pq el hivern el mestral et deixa gelat, si no se t'emporta abans, i el estiu es calurós. Varem fer 2 cimets, el mollo puntaire (100 cims) i un altre que personalment crec que el supera en vistes i bellesa, el cim dels avencs.b-v

Gràcies els que heu contestat, sempre és molt agradable saber de vosaltres b-ok . Pero no em sap greu que els que no puguin o vulguin venir no diguin la seva...Imagineu si tots els que no volen/poden venir haguessin de dir la seva...Hauriem d'ampliar el foro!!! b-s b-s

A10 falcons
Última edició: 04 Apr 2011 09:09 per josep-i-xaro.
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.948 seconds