Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 9 abril dissabte: sortida aventurera per sant Llorenç de Morunys

9 abril dissabte: sortida aventurera per sant Llorenç de Morunys 05 Apr 2011 16:45 #1

Hola caminaires!

Per aquest cap de setmana, el dissabte, la Xaro i jo anem a caminar per Sant Llorenç de Morunys, fins el Santuari de Lord. La zona es molt bonica i bé es mereix una investigació que ens agradaria compartir amb algú de vosaltres.
Com totes les rutes "aventureres", no la he fet personalment. Es una ruta que calificaré de dificil per aixó, pel desnivell acumulat de 1150 mts i per la seva llongitud de uns 19 kmts, apart de anar per terrenys pedregosos e irregulars.
Per aixó us demano que si ens voleu acompanyar estigueu acostumats a caminar per corriols i terreny irregular, a part de limitar el numero de acompanyats a 10. He de seguir la ruta amb el gps i aixó pot enlentir-la una mica o que tinguem que desfer algun tram. Porteu dinar.
Com a mostra del díficil que és calificar el grau de dificultad de una sortida aquí teniu un parell de comentaris de gent que ha fet la ruta, sobre aquesta mateixa ruta:
__Persona que ha fet la ruta com jo la penso fer (seguint amb gps): "La ruta és espectacular i preciosa però jo la consideraria difícil o molt difícil. Alguna persona es pot portar una sorpresa desagradable, la orografia és complicada amb moltíssimes pedres que no et permet portar un ritme normal i el Grau del Verger és una baixada molt tècnica i no recomanable per qui no estigui àgil o li facin por les alçades."
__Resposta del autor de la ruta: "Benvolgut company . Jo crec que el teu comentari és molt personal. Ja que per tots els que vam fer aquesta excursió, va ser d'allò més normal.
En la muntanya quan un arriba a un lloc que per ell considera difícil, el més assenyat és retornar i no continuar amb l'excursió. Has de tenir en compte que el que per tu és molt difícil per una altra persona és molt fàcil.Crec doncs, que el teu comentari és negatiu, ja que pot privar a un altre company de fer aquesta excursió.Amb molta modèstia i sense ànim d'ofendre crec que hauries d'esborrar-lo.Per la meva part, borraré el meu d'aquí uns dies.Salut i bones caminades."
¿Quina serà la nostra opinió en acabar la ruta?....tachaaaan!!!
La sortida serà de Fabra i Puig a les 7:15. De moment jo i la Xaro i si algu vol 3 plaçes més de cotxe, que s'aniràn ocupant segons ordre d'inscripció. Si s'apunta algún cotxe més llavors seran 10 plaçes, també ocupades per ordre d'inscripció. Si fossin 2 cotxes i entre 6 i 10 persones els gastos es repartirien etre tots a parts iguals, segons les últimes normes pedraforquines (20 centims x km+gastos peatge dividit entre tots) Si us plau demano una mica de serietat. Penseu que si ocupeu una plaça de cotxe i despres no veniu repercuteix en tots, a apart de deixar gent sense poder venir i que potser voldría venir.
Si algú ve de fora de BCN quedem al bar que hi ha davant l'hotel Piteus, a una plaça, a les 9.00 en punt. Porteu dinar!

Cuasevol consulta a:
josep.pairo (arroba)gmail.com

629 29 3889---63900 3559

Aquí teniu el track de la ruta:
es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1309115

A reveure!

Josep i Xaro

PD/ La pasada ruta aventurera per Vandellós va anar molt bé, excepte per les esgarrapades que ens varem fer al transitar per un cami perdut...aixó és la aventura. Vistes espectaculars per un terreny molt diferent al que estem acostumats. Al final varem ser 6 caminaires...que vam caminar 20 kmts i fer 1000 mts de desnivell acumulat.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.519 seconds