Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig.

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 30 Maig 2011 04:53 #37

Hola caminaires,

Els Nevats volem felicitar als Tigretons per la sortidota que ens han ofert on hem gaudit d'un bon dia per uns paratges desconeguts per nosaltres (el Nevat encara flipa amb els castanyers mil·lenaris on ha aixecat la pota...), amb dinar de germanor i música en directe i tot!!

Apa fins una altra
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 30 Maig 2011 08:18 #38

Bé, tigretons...us heu lluït amb la sortida! Molt maca sobre tot els castanyers, la zona carenera i l'arrós i el rom amb gotes de café.
Aixó si, no he vist a ningú menjar una amanida amb aquest delit...semblavem cabres. Gràcies a tots per la vostra companyia! Beeeee!
Jo segur que la repeteixo algun dia, i penjaré al track a wikiloc Ale!

PKT's

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 30 Maig 2011 13:32 #39

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Jo també volia dir algo, fa molt de temps que sorto amb vosaltres i espèro que no passi tant de temps un altre vegada. Sí sí una sortida maquissima, i Lluis, no t'oblidis d'informar sobre les 17 fonts al novembre, estic segur que tots estarem encantats de repetir. I ja que estem en epoca d'agraiments entre lliga i copa... us vull agrair a tots (coneguts i nous coneguts) per fer del dia moments per recordar, espero que Nuria-Carança ens deixi amb la mateixa sensació.
Però quin pais que teniu, amb taaaantes coses maques a la vora!!

Us envejaria si no vinques aqui, però no digueu res, que tots voldràn venir!!!!

Chris

b-b b-b b-b b-b b-s
Última edició: 30 Maig 2011 13:33 per Chris.

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 30 Maig 2011 15:20 #40

Hola tot@s!

Jo també estic molt agraïda per la sortida, pels paisatges, per la companyia, pel bon dinar..(encara que siguem uns golafres!!!), Per tot plegat... us dono les GRÀCIES!!

Espero coincidir amb tots vosaltres ben aviat!

Petonasos :kiss:

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 30 Maig 2011 19:38 #41

Caram :woohoo: Aquests tigretons sí que fan moure el fòrum, la penya, la gana.....Sou uns cracks b-ok

Jo també m'ho vaig passar molt bé, i també vaig arribar a casa cansada com diu el Jordi, suposo que de la xafogor que feia.

Aquesta vegada no ens van portar al Matagalls (que cap problema, eh? que per nosaltres encantats, que és com pujar per nosaltres La Mola...) i ens van sorpendre amb una bonica volta fent el cim del Pou del Turó d'en Sala, passant per prop de Sant Segimon i per boscos màgics de grans castanyers....tot menjant, abans d'acabar la sortida, un fantàstic arròs al costat de l'Ermita de l'Erola amb una companyia de nota excel·lent que deixa de ser companyia quan apareixen de sobte l'enciam i les olives i s'obre una guerra per "pillar" alguna cosa per ficar a la panxa :woohoo: Els que són aprenents de Falcons, això també ho van fer bé, també :whistle: b-si

Bé, unes fotos del Gran Carles :P , :

picasaweb.google.com/mfarra30/CaminadaPerViladrau#
Última edició: 30 Maig 2011 19:38 per MartaTT.

Re: La Vall del Matagalls (sortida oficial) 29 de Maig. 31 Maig 2011 05:26 #42

Ei! hola!
Jo també vull agrair!
Una excursió molt guapa, bona companyia i un bon dinar!
Bones fotos, un bon record...!
b-s
i Déu n'hi do! quina canya! fins avui no m'he recuperat!!!

Àpali, a punt per la propera!

Motse
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.531 seconds