Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Salutacions a tots

Salutacions a tots 06 Jul 2011 08:20 #1

Hola, em dic Francesc Soro i m'acabo d'incorporar al grup Falcons.
Alguns de vosaltres ja em coneixeu d'algunes sortides conjuntes amb el grup Pedraforca. Aquells que no, espero que ens poguem conèixer bén aviat.

Començaré les activitats al grup amb l'excursió al Vallibierna, els dies 30 i 31 de juliol.

Salutacions i fins aviat,

Francesc
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Salutacions a tots 06 Jul 2011 16:01 #2

hola hola hola BENVINGUT FRANCESC hola hola hola
En nom de Falcons et donem la més cordial benvinguda, esperant disfrutar de la teva companyia tant a les sortides falconines com pedraforquines.

Per cert t'has de buscar un nom de guerra. Nosaltres som el Paquitos (PKT's), tenim els TT (Martes i Carles), els Tigretons (Lluís i Concepció), els Nevats (Pep, Nuri i Nevat gos) que son els que coneixes i molts més, com L'avi Miquel, Xirli, Moro, els Melos....bé, buscat un que t'agradi sino tel buscaràn....b-si

b-b Josep i Xaro b-b
Última edició: 06 Jul 2011 16:02 per josep-i-xaro.

Re: Salutacions a tots 07 Jul 2011 06:17 #3

Benvingut Francesc a Falcons!!

Ja tenim un altre falconet per anar d'excursió!! Amb tanta gent a la secció de muntanya, ja no ens deixaran passar pels camins!!!

I tranquil amb això del sobrenom......en quan no t'ho esperis......pam!!! i ja en tens un de fotut!!

Ens veiem a la muntanya

Apa a10

Re: Salutacions a tots 07 Jul 2011 07:33 #4

Francesc, siguis molt benvingut al maravellós món de Falcons.

Ja ho saps, casa nostre és casa teva, i casa teva a partir d´ara serà casa nostra, per tant algún dia d´aquests vindrem a sopar (que de golafres al grup n´hi han uns quants). És broma ¡¡¡¡¡¡¡b-s

En fi, que a partir d´ara puguem gaudir de moltes muntanyes i molts cims (això si vinc a les sortides).

Salut i fins aviat.

Xavi Mañà

PD. desconec si hem coincidit en alguna sortida amb els pedraforquins i que jo hi hagi anat.
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
Última edició: 07 Jul 2011 07:34 per xavimanya.

Re: Salutacions a tots 07 Jul 2011 19:14 #5

Benvingut a Falcons Francesc!!! b-s b-s b-s

Ja saps que com a nou Falconet ens has de preparar una bonica sortida b-si

Ara com ho farem si tenim 2 fidels organitzadors de les Gorges de Carançà, eh? :woohoo:

Pel "mote" no et preocupis que ja vindrà sol.....:whistle:

hola

Re: Salutacions a tots 08 Jul 2011 08:09 #6

A mí el què més m'agrada d'aquest Club és que hi han molts animals:

falcons, falconets, voltors, un aranya (en Jordi) que fa uns muntatges audiovisuals increïbles, i dues granotes :sick: :sick:

"The quiet man" és un bon mote per en Francesc? O potser prefereix també un nom d'animal?

:laugh: :laugh: :laugh:
  • Pàgina:
  • 1
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.679 seconds