Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011.

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 17 Nov 2011 11:25 #31

Hola pollastres!!

Pel que veig això estarà ben animat entre la gent que s'ha apuntat, el video del Kili d'en Chris, el sopar i el dvd de l'Aranya.
Apa fins dissabte!!!

PD: Per cert, la Montse B (del Pedra) deu tenir molta gana (potser farà "un menú completo"), ja que està apuntada 2 cops, ji, ji, ji
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 17 Nov 2011 12:20 #32

Ja veig ja......deu tenir gana aquesta xicota :woohoo:

I a tu Pep això del còpia-enganxa tampoc et va, no :P

Ei !!! Pakito...

Em sembla que això del còpia-enganxa és més dels de BTT
He repassat els apuntats aquí i al Pedraforca i em surten els següents (segurament el Perico tingui algun apuntat més):

Carles M.
Marta F.
Anna C.
Xavi M.
Carles S.
Mercè
Núria
Pep
Jordi M.
Rosa
Chris
Neus
Carles
Xaro
Josep
Domènec
Lluís
Concepció
Isa
Josep F.
Francesc Soro
German
Marc J. (Pedra)
Montse B. (Pedra)
Rous
Mia
Ramonillu
Dani (pedra)
Elena (pedra)
Carlos (pedra) fricandó, pastís dellimona. Fara ingrès el 11 de novembre. Ha confirmat assitència
Rosa Arromba ? (quasi segur)

Sumem 31 persones

Si em deixo algú, el podeu posar, o treure els de l'interrogant ( fins dijous ).
Recordeu que demà dijous és l'últim dia per reservar plaça i sopar. O sigui que encara ho podeu fer els no socis, només amb un ingrés directe ( no transferència ) través d'UNNIM (els del Pedraforca ja tenen el Cte.) o bé directament amb el Perico

RECORDEU DISSABTE A LES 20,30 H. !!!!!

b-s b-s b-s b-s
Última edició: 17 Nov 2011 16:45 per josep-i-xaro. Raó: modificacio llista

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 17 Nov 2011 20:07 #33

Xavi Manyà !!!

Pots venir dissabte cap a les 19,30h. a donar un cop de mà amb el projector ??? :whistle:

És que m'han dit que tens la mà trencada per aquestes cosetes paciencia

Ara no et trenquis l'altra per això, eh? que si no, no ens en sortirem b-no

b-b

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 18 Nov 2011 07:24 #34

MartaTT Va escriure:
Xavi Manyà !!!

Pots venir dissabte cap a les 19,30h. a donar un cop de mà amb el projector ??? :whistle:

És que m'han dit que tens la mà trencada per aquestes cosetes paciencia

Ara no et trenquis l'altra per això, eh? que si no, no ens en sortirem b-no

b-b

Ho sento però no puc, dissabte a la tarda estaré a Girona veien el partit entre el Girona FC i el CE sabadell, però tranquils que per sopar arribaré a temps (és el que té coneixer al president del Girona).

Per altre banda, jo crec que a Falcons hi ha més gent que pot i sap fer aquestes coses. I crec que si ens llevem ben d´hora, ben d´hora, ben d´hora..... serem un club imparable.

Aquest vespre a la diada del soci, et xivataré qui ho pot fer.

Salut i peles.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 18 Nov 2011 15:49 #35

Val Xavi....quedem doncs aquest vespre i m'ho expliques ;)

Ah! i en Perico té una llista que segueix a aquesta, no us penseu.... ve el Cami, el Creusinyo, el Gran Xef....Les Aranyes, el Joan de Vic, la seva Natàlia....i algun més fins els 40 o gairebé....... hola

b-s fins demà b-s
Última edició: 18 Nov 2011 15:52 per MartaTT.

Re: Dissabte, 19 de novembre: Sopar del Grup de Muntanya 2011. 20 Nov 2011 21:51 #36

Hola colla.

Voldria felicitar en primer lloc a la Montse per deleitar-nos amb un exquisit menú, digne de qualsevol xef amb renom i amb estrella/es Michelin.

En segon lloc voldria felicitar a l´Aranya pel magnific video que ens va preparar i regalar, evidentment extensives als fotografs de cada sortida, doncs sense ells no hi hauria el passi.

I evidentment felicitar a tots els qui en alguna vegada a participat en alguna de les sortides oficials o no de la secció, perquè sense ells, res de tot això tindria sentit. I animar-vos a que el 2012 sigui més complert en tot els sentits a l´any que ja se´ns acaba.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.358 seconds