Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA: ANULADA PER MANCA DE PARTICIPANTS

26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA: ANULADA PER MANCA DE PARTICIPANTS 08 Nov 2011 10:54 #1

Hola Falcons: b-b
La nostra proposta per terres tarragonines es mitjançant una fàcil ruta assolir la Tossa Grossa de Montferri (100 cim de la FEEC), tot passant per la Polla Rossa ( o potser es Tossa Rossa de Montferri i Polla Grossa...?), la font del Lleó i la torre del Moro. Es tracta de una variada, atractiva i espectacular ruta circular des de Montferri (Alt Camp), que porta des d'aquesta bonica i petita població a la Polla Rossa, un antic i gran mas abandonat, proper a la Font del Lleo, per terrenys agrícoles i petites masses forestals. De retorn al mas iniciem el corriol de pujada per la carena que ens porta a la Torre del Moro. A partir d'aqui passarem per un altiva i estreta carena, que en alguns trams sembla més una petita cresta on el camí es desdibuisa i cal selecciona el millor pas possible, per anar al cim de la Tossa Grossa de Montferri, de 387 m., punt culimant de la sortida. Iniciarem el recorregut davant de l'esglesia del poble de Montferri. Te uns 12 kmts de llongitud i uns 350 mts de desnivell acumulat en pujada. Calculo que la durada de la sortida serà de unes 3.15 hores.
Horaris: sortida de Falcons a les 7.15 h. Sortida de Montferri a les 8.45. Acabarem la sortida sobre les 13.00 H. Porteu dinar qui vulgui dinar un cop acabada la sortida (podem dinar de picnic algun lloc que ens agradi) o sino podem dinar a casa, on arribariem sobre les 14.15 h, tot aproximat.
Duració del viatge aprox 1.10 h, 93 kmts. Aqui teniu l'enllaç del recorregut:
g.co/maps/t7h78
Espero que aquesta proposta us agradi. Si és així aneu-vos apuntant al foro..
PD/ També és aconsellable perdre 10 minutets visitant el Santuari de la Mare de Déu de Montserrat, a 500 mts del poble. Aqui teniu informàcio d'aquest santuari i altres llocs del poble de Montferri:
www.montferri.altanet.org/niv2.php?id=12

b-b Adeu Falcons! b-b

JOSEP I XARO
Última edició: 24 Nov 2011 07:29 per josep-i-xaro.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 14 Nov 2011 20:23 #2

Hola Josep i Xaro,

Fa poquet que m'he posat en contacte amb els falcons, i de fet és el primer cop que em conecto al fòrum i si Déu vol, la primera sortida que faré amb vosaltres!
M'agraderia venir a la sortida que proposeu, tot i que no sé exactament com ho feu per organitzar i quedar entesos...suposo que la gent va contestant en aquest fòrum, no?
Bé, ja estaré al tanto d'anar mirant per aquí, i anar veient les novetats!
Moltes gràcies i fins aviat!

Marta

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 15 Nov 2011 07:52 #3

Hola Marta Riera (et poso cognom pq tenim altres Martes al grup!)

Primer de tot Benvinguda hola hola en nom de tots els Falcons. He de dir que el alies que t'has posat no està gaire rebuscat jejeje :lol: :lol: (encara que he de confesssar que el meu, que val per dos, tampoc ho està).

Bé, celebro que t'agradi la proposta. Ara hem d'esperar que altres falcons s'apuntin paciencia i segons la peña ens organitzarem. Estigue't atenta al foro per novetats. Normalment, jo, que sóc de BCN, vaig per lliure i els de Sabadell s'organitzan entre ells. Com he dit ara hem d'esperar a veure la gent que s'apunta per organitzar-se amb consequència.

Ens veiem!

Josep Pairó
Última edició: 15 Nov 2011 07:55 per josep-i-xaro.

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 15 Nov 2011 17:09 #4

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Hola Marta Riera hola
Concretament, la Marta s'ha posat en contacte amb mi. b-v
Jo no podré venir a la sortida, ja que sóc a Girona tot el weekend, i no podré fer les presentacions, però Marta, no pateixis, ja que tant el Josep, la Xaro i tots els altres, son molt bona gent i estaras en molt bones mans b-si
Au doncs, que ho passeu molt bé.
Fins la propera!!!!

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 15 Nov 2011 20:30 #5

Hola Josep i Xaro!! ja veig que no sóc gaire enginyiosa a la hora de buscar-me un alies!! jejej!! Saps que quan vaig veure el teu pensava que ereu una parella!!! m'equivoco??? :)
Bé, gràcies pels aclariments i ja estaré al lloro!

Fins aviat!

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 15 Nov 2011 20:33 #6

Hola Xirli!!

No pateixis, m'ho suposo que són gent maca!! a veure si la cosa s'anima i puc conèixer un bon grupet!
A veure si coincidim en alguna altra sortida!
Que vaigi bé el weekend!!!

Siau!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.387 seconds