Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA: ANULADA PER MANCA DE PARTICIPANTS

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 16 Nov 2011 07:42 #7

Hola Marte.r...

Si doncs Josep-i-Xaro som doncs parella. Josep i Xaro...jejeje. Ara bé, altrament coneguts com els Paquitos...que és com també ens coneixen per aquí. També tenim tigretons, Nevats's, TT's, Melo's, Moros....i un llarg etc. Ves pensant quin t'agradaria per a tú.

Bé, ja en parlarem personalment o obrirem un altre tema al forum per parlar del tema...que en principi aquest és perque us aneu apuntant a la sortida , si ho desitjeu.

De moment som Josep i Xaro (organitzadors) i Marta Riera (la seva primera sortida a Falcons)

També m'has comentat que si pots et passaràs després de sopar per veure el video i conéixerns...A veure si pots

Josep (PKT)
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: 26 'NOVEMBRE: SORTIDA OFICiAL PROV.TARRAGONA:TOSSA GROSSA DE MONTFERRI (100 CIM) 24 Nov 2011 07:34 #8

Em sap greu perque sempre que es monta una sortida se li posa molta il.lusió, però em vec obligat a suspendre la sortida per falta de participants.

Josep Pairó
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.493 seconds