Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES

TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 21 Des 2011 07:40 #1

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Bon dia!!! Bon Nadal i bon de tot a tots!!

Volia obrir aquest pre-tema abans de llençar-m'hi de ple, i es trata de les dades. paciencia
He intercanviat impressions amb alguns i tinc la sensació que potser algú voldria sugerir dades diferents. Jo he suggerit aquest cap de setmana perquè crec que és l'unic que tenim que cau fora de temporada de neu i a més fora del Ramadán, però si us plau, si algú vol suggerir DADES DIFERENTS que ho faci ja. Aquest tema l'haig d'obrir bastant aviat al 2012 perquè cal buscar vols etc...

I un altre cosa, si us plau, que la contestació no sigui "doncs jo preferiria fer-ho al juny/ maig", el tema és trobar 4 dies en que tots podem coincidir OK??? Sigueu concrets amb els suggeriments. b-ok

Merci per la comprensió!!!

:woohoo: Chris
Última edició: 21 Des 2011 07:41 per Chris.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 21 Des 2011 17:26 #2

Chris,

Quan parles de: "Jo he suggerit aquest cap de setmana perquè crec que és l'unic que tenim que cau fora de temporada de neu i a més fora del Ramadán" ...a quin cap de setmana et refereixes?? Podria ser els dies 8,9,10 i 11 de setembre de 2012?? Perquè jo havia pensat en aquesta data...

Apa a10

Re: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 21 Des 2011 21:03 #3

Doncs els TT si no anem en pack de 2 no hi anirem. Ara bé, si convenceu al Carles del tema de volar :woohoo: , llavors vindríem tots 2, però adverteixo que està molt difícil la cosa :huh:

Si fos el cas que sí, seria els dies que tu dius Pep i que estan penjats en el calendari. Encara que també posa el dia 7 i això ja no sé si ho tenim lliure.

paciencia

Re: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 22 Des 2011 07:12 #4

Hola tuaregs!

Nosaltres no hi tenim pensat anar-hi, pero hi hem passat varis cops aprop. Les dates de setembre son ideals per anar al Marroc, doncs no fa la calor de l'estiu i els dies allarguen molt, encara que al les alçades que estareu a la nit fotarà fred. Sé que teniu la limitació del temps, peró si poguessiu allargar l'estada podríeu fer turisme i veure que el Marroc és un país molt llunya culturalment però tan aprop al mateix temps...

Per a qui no els hi agrada volar teniu dos opcions:
Anar en cotxe fins algecires, creuar l'estret i despres anar fins a Marrakech (per exemple sortir al mati, a la nit dormir aprop del Ferry que creua l'estret, per agafar el primer del matí, i a mitja tarda del seguent dia ja estàs a Marrakech) o bé com hem fet nosaltres l'ultim cop, agafar un vaixell ferry (portes el teu cotxe) que surt de BCN i et deix a Tanger en 26 hores, i d'allí a Marrakesh. Per les dues opcions necessitariau més temps que l'avió, evidentment, però si us posesiu d'acord 4 (1 cotxe, per dividir costos) i poguessiu agafar 8-10 dies de vacances seria ideal i podrieu quedar a Marrakech amb els "voladors". Serien unes opcions a tenir en compte, a part disfrutarieu molt més del país.

Recordeu que pel Marroc cal passaport, no sols DNI.

Sort en l'aventura!

PKT

Re: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 22 Des 2011 10:00 #5

• Chris
  • Chris's Avatar
  • Desconnectat
Pep!

Ho sento, ha estat una mica "real" aquest JO, no ho he dit amb aquesta intenció, ni amb intenció de canviar res a no ser que tothom estigui d'acord!!!! Hem quedat en el cap de setmana de la diada, perque és el més adient tant pel meteo com per les raons religioses i festives, però sé que algunes persones havien pensat que potser sería abans de l'estiu i vull donar una oportunitat a tothom de fer suggeriments abans de començar amb el tema de qui va i qui no. He volgut evitar el típic "jo no ho sabia" saps?
D'altre banda no és un tema que deixaré obert gaire temps. Com a màxim fins gener, perquè voldria tractar el tema de vols ben d'hora per a conseguir una preus realment tirats. Al gener obriré el tema de forma general, amb una explicació detallada de tot ja muntat.
Ja saps que les coses pel forum van a ritme de cargol, és per això que he llençat el comentari ara, per donar temps de rebre les 10000 visites i 5 contestacions jejejeje.
La sortida l'hem posat pel setembre, busco opinions entre tots els interessats, les persones amb qui he parlat i les que potser voldrien venir i encara no han dit res, només això.

el jo "real" Chris

Re: TOUBKAL 2012 - CONSULTA PREVIA SOBRE LES DADES 22 Des 2011 11:00 #6

Chris,

Jo només em referia a quin cap de setmana havies pensat, només això, sense cap altre intenció. Veient que es tracta del cap de setmana llarg de la diada, a mi m'aniria bé.

Per la meva part, espero impacient saber com serà el planning de la sortida i, si no hi ha res en contra (per exemple el meu genoll,...), poder-te acompanyar, amb més falconets i falconetes, a fer el Toubkal que tanta il·lusió em faria assolir.

Apa a10

Lopep
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.683 seconds